.

ÅRE

Snart ska jag åka! tåget går som kanske sagt klockan 19.23, men jag åker till station 19! så jag kan köpa en dricka och lite sånt:3

sen när jag väl är på tåget hade jag tänkt att ringa lille Tilde! känner att jag behöver prata med henne xD
idag har jag städat och sprungit på löpbandet mitt! Mysigt värre!
ville även träffa Natalie innan jag åker till Östersund men SÅKLART så går det inga bussar! det är typ det största problemet med att bo i en liten by som Åre! Bllääh! det går typ en buss var tredje timme! och så kommer dom försent så man får stå och frysa ihjäl!
 
aja!
-Matilda





så här ser mitt hem ut! från 2 olika vinklar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: MOAA

JA DOM FINNS PÅ RIXFM festivalen också, men där jag bor finns det ett tivoli som kommer i april och där har dom dom också:)



kramar

2012-04-15 @ 21:00:08
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu