.

Piercing





Min lilla mage, som ska bli en snygg het sexig och vältränad till sommaren! Så jag kan visa min
snygg heta piercing! Ligger nu i sängen och ska snart sova, blir hemma från skolan iimorgon oxå.
Men tror ja kommer gå på fredag. Så då kommer jag passa på att träna :) Och på lördag blir det
att bara barnvakt. Får se hur det går^^

Längtar grymt till sommaren nu, och längtar tills i maj då jag och mamma kommer åka till stockholm.
En helg och shoppa och äta ute och ha en underbar mamma dotter helg!:D Är grymt lycklig tjej just
nu, livet bara glider heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt underbart just nu! :D - tilde



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu