.

Dag 2. Min familj

Jag bor i ett hus med min familj som består av mamma Kerstin, pappa Petter & min bror Niklas. Och jag har en syster oxå men hon flyttade hemifrån för typ 10 år sedan eftersom hon fylle 30 i år! :D Älskar min familj väldigt mycket, men just nu är det lite rörligt men det får vi ordning på snart. Först borde vi i byxelkrok när jag och Niklas var små, sen flyttade vi hit till köpingsvik. Så efter det har jag bara bott på gammla tråkiga Öland.. Det var nog allt!


En bild från thailand, vi var där på familjeresa, men då var inte Madde med eftersom hon fick en son.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu