.

Fakta om mig och Matilda.

Matilda: Jag heter Matilda Magdalena Cederberg och bor i Åre. Jag är 15 år. Har bott här i hela mitt liv men är på Öland under sommrarna för lite variering. När jag va typ 5 år började jag träna alpint, och forsatte med de till förra året, eller typ 2010... då blev de för seriöst och jag slutade men de va typ de dummaste jag gjort! De ända jag gör nu för tiden är att rida och göra läxor typ.. och längta till öland väldigt mycket!! i sommras va de typ den BÄSTA sommarn ever! jag julia och Tilde kom väldigt nära varandra och vi lärde känna nytt folk. + att jag hade ett sjukt mysigt och kul sommarjobb!

Jag har ont i huvudet väldigt ofta, nästan varje dag! Ja de är väldigt jobbigt!
Men iaf jag går i Duved Skola som ligger ca 7 km utanför Åre. Åker med buss dit, ifall nån ville veta de xD
På Fredagar och Lördagar brukar jag oftast gå på Lokalen, som är ett typ "ungdomställe".. där hänger ganska många av mina kompisar!

Tilde: Jag heter då Tilde Margareta Skoglund. Jag bor på öland med min bror och föräldrar. Fyller faktist 14 om en månad. Går på en sugig skola som heter Ölands Friskola. Har bott på Öland hela mitt liv. Men åker ner till Byxelkrok (som ligger på öland) på somrana. Har ridit nästan hela mitt liv. Och min första häst var då Zorro ^^ Somsagt var det min bästa sommar i sommras hittils. Lärde känna Matilda & Julia så grymt mycket så blev riktigt nära varandra. Har många underbara vänner, betty, julie, emma, julia, alvida, linnéa m.m 

Har inte så mycket att skriva har inte så intressant liv.. Men illafall älskar matilda, och är min andra halva om något händer henne är jag död.. Och det suger att vi bor så långt ifrån varandra :(








                                              


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu