.

filmtips?

Hejhej har precis kommit hem från lokalen!
De va inte så kul där idag heller :/ men de va kul när man va med käraste Agnes, Benne Jesper och Birk :D
och som kanske sagt red jag imorse! jätte mysigt!
och sen va jag bara hemma och slappa! så jag är riktigt trött nu! de får snart bli sängen!

Jag saknar Tilde så sjukt mycke!!! vill bara att de ska bli torsdag nuuu!!!!!!<333
FATTA va kul vi kommer ha!!! och ska tvinga med henne på skolan på fredag! ;)

Och så känner jag att min dator behöver lite nya filmer nu när Tankafetast har kommit TILLBAKA!!! :D Överlycklig!
Dom la ju ner de! men sen verkar de startats igen :DDDD typ min bästa vän!

SÅ är de nån som vill dela med sig av nån skiitbra eller bra film?! skulle vara awesome! laddade ner Lemonade mouth och deep blue sea förut idag! men behöver fleeeer!! tack på förhand xD och GoNatt! //Matilda

hahah sööt kajsa! xD<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu