.

För ung!

Nu för tiden så ska allt hända på en gång. Man ska börja med smink,
höga skor, kortkort på kläder m.m. Alla skriver och säger att dom vill ha tillbaka sin
barndom, men sluta med allt trams då. Att en 14 åring och neråt ska ha klackskor. Överdrivet
speciellt när dom typ är 15 cm höga. Jag själv ville ha såna där Jeffery skor, dom är väll typ
13,14,15 cm höga. Men när ska jag använda dom, hur ofta går vi 14 åringar på fest?! Och ha dom på stan?
Nej, det är bara fult att en sån ung tjej går med höga skor på stan, t.ex. om man ska shoppa. Sätt på dig ett
parr sjukt snygga enkla converse! Och tänkte på det här, om någon frågar, jaha hur gammal är du då som går i sånna skor? 14 år?! Haha så fult. Ni som läser våran blogg och inte tycker som jag och Matilda.

Det här blev bara komplicerat men hoppas  förstår vad jag menar. Lite förvirat inlägg men^^
Niiiii fööörrrsssååååååååååår!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu