.

Jag och Matilda.


(fin bild!)

Vart ska jag börja, min matilda.. Är så underbar, ni fattar inte?!
Jag förstår inte hur jag kan leva så långt bort
ifrån henne!!!När jag är med henne känner jag mig hel.
 Hon kanske har en anorlunda killsmack!
men det är  bara bra då får ju ja som snygga för mig själv^^
 Haha. Men inget kommer före dig tjejen, du och jag föralltid!

Älskar dig, sjukt mycket och hoppas du vet det. Nästa vecka jag kommer träffa dig kommer jag dö! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Din bloggkompis ;)

Tilde, jag älskar dig så oerhört mycket så de är heeeeelt sjukt!! Önska att vi kunde bo på samma ställe så jag kunde få träffa dig varje dag!



Men vadå annorlunda killsmak..! Min är ju göööör snygg!!



Puss älskling du betyder allt!! Kommer ALDRIG tröttna på dig<3333333

2012-02-21 @ 23:39:48
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu