.

Kan nån säga mig vad de är för fel med de?

Att vara Emo, vad är de för fel med de?
nu syftar jag på stilen!
SJälv tycker jag att de är riktigt coolt!
men om jag säger de till nån säger dom bara
"men Vafan, dom skär ju sig bara"
Men asså alla gör ju inte de...
vissa klär ju sig bara så och lyssnar på sån musik för att dom känner sig tryggare i de-.-
De är samma sak som att vissa är Fjortisar, stekare, jibbare osv...
Sen är de ju en annan grej om man skär sig och så.. Men de är dens val!

Men jag tycker att de är sjukt coolt med den stilen iaf!
Och typ Lolita! så sjukt gulligt!

Puss på alla Emos där ute!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu