.

praoa?

Kom för en stund sen hem från gymmet!
va där och biffade med Kajsa och Moa P! I två trevliga timmar! och imorrn ska jag följa med Em hem... om jag lyckas övertala mamma....!!! pappa ba hänkar på henne och har aldrig nå egna åsikter! blir lite ledsen över de!
men nu har jag städat mitt rum så kanske får! och grejen är ju den att vi ska hjälpa varann med läxorna!
och JA de ská vi faktiskt.. inget vi bara säger! :)

och tidigare ringde jag min underbara farmor! snackade med henne om att hon ska hämta Tilde på flyplatsen på torsdag och skjutsa henne till tågststionen så Tilde älsklingen kan ta tåget upp hit till Åre! sen frågade jag om hon kunde kolla med nån frisör om praoen vecka 16! de skulle hon kolla upp! är lite för lat för att göra de själv >xD
men vet inte om de är värt att praoa på en frisörsalong... är de nån som har praoat förut som vill ge mig några förslag? skulle veeeerkligen uppskatta de!<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu