.

Slapp dag!!

Har bara vart inne.. Hela dan :-D sjukt skönt!! Och haft pyjamasen på hela dan!!
Och jag gjorde en grym frisyr på mig förut idag:-)

Och så har jag hittat en sida som de finns sjuuukt många skitfina iPhone skal, mest till 4/4S men även lite till 3an!
Lägger upp en länk när jag får tillbaka datorn från pappa som läser igenom min uppsats! Den börjar likna nått nu iaf! Men har mycke kvar!

Men jag ska iaf beställa tre skal på den där sidan! Sjuk söta! En är typ som en piggvin, en som en nallebjörn och en sån där kanin grejs! :-)))) cutiiesar
Dom kostar mellan 19kr och 120 typ.. Skit billigt! Sen är de ju i&försig frakt på 49 kr..
De skalen som är på bilden ska jag och Moa köpa!!

Hej så länge //Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu