.

Vet int vad jag ska skriva som rubrik xD

Hääj!!
Slutade tidigt idag! Så nu är jag hemma och skriver inledning och sammanfattning på min lilla uppsats^^
Fan va skönt att åka bort imorrn och bara slippa skolan i en vecka!!
Så imorrn klockan 6 ska vi ses hos Mehler, en kille som ska med! Sen ska vi va på Östersunds flygplats typ halv 8 för flyget till Arlanda går 8:15 tror jag?!
Men så ska vi typ käka där tror jag och sen åka nånstans, vet ej om de blir Paris eller nåt annat men vi ska iaf mellan landa en eller två gånger utanför Sverige! Sen tar vi tåg till byn vi ska bo i!
Asniiice!
Hoppas bara att dom inte lagar nå helvild mat xD och om de inte smakar bra så känns de ju dumt att inte äta xD
De löser sig säkert, får jag hoppas^^

Nu ska jag skriva vidare!

See yaah
//lilla Matildisen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu