.

Ben&Jerry's

Hej idag har ju som sagt jag och Kajsa vari i Åre, men de gick inte så jätte bra för oss.. inte alls faktiskt!
Först de där med gymmet och poolen, sen skulle vi köpa en varsin lyxshake på max.. tror ni int att glassmaskinen inte funkade, så vick ingen sån heller!
men sen blev de lite bättre.. vi skulle ta bussen hem men vi orkade int vänta så vi tog nabotåget :') och slapp betala för att de va ganska kort resa :D jääääh!!
och nu ska vi göra tacos! vi har även köpt lite lördagsmyyys :D bland annat Ben&Jerry's!!
Joel kanske ska äta med oss oxå.. kulkul!
De roiliga är att Alla vi tre (JAg,kajsa,Joel) har typ exakt samma humor, så vi skrattar åt typ allt! :D

Jag och Kajsa snackade om att vi saknar Öland så sjukt mycket och bara vill åka ner dit så fort som möjligt, och slippa de här kalla och blöta vädret://
Men de är ju snart sommar..^^ *hoost*


Ooo jsute de ska vara nån jätte stor hockey grejsimojjs här i Åre den 18 februari! man typ åker skridskor i en bana, typ som skicross, om nån vet vad de är?! Men helvete att de är just den veckan när både jag och Kajsa är i Schweiz! suger sjuukt mkt, ville så gärna se de!

Får väl se de på tv eller nåt sånt ist...


nu ska vi göra maat!

Hejjdåråå!! //MAtilllda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu