.

Facebook, sängen och musik :-)

Haha lite wannabe Tilde i rubriken känner jag ;-) men vem vill int va WB sötnöten Tilde?? xD
Ska snart gå till sängs, men först ville jag klaga lite på cucirca.com
De är skitbra att man kan kolla på gratis serier där men bara i 72 minuter.. Sen måste man vänta typ 50 minuter innan man kan fortsätta -.- men de är väl så dom tänker eftersom de är helt gratis..
De är ett stor DISS men de är värt om man har skolarbete att göra ;-) så man int slösar bort hela kvällen på film😉

Besökarna stiger för varje dag! Fortsätt så, så får alla en kram;-)
Jag och Tilde kan även länka era bloggar om de är nån som vill de! Så kan ni ju länka vår oxå x-)

Men nu tror jag att de blir att byta om och gosa ner mig i sängen och slänga på nåt trolltider avsnitt :-D dagens höjdpunkt ;)
Hejhej /-Matilda

Haha nappen kanske jag skrev om.. Kanske int men den fick jag iaf av Moa i födelsedagspresent;-) haha skit söt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu