.

Grayson!

Hej i tidigare inlägg idag hade ju Tilde lagt ut om Grayson Chance! Hon tog mitt inlägg ;) haha jag hade tänkt lägga ut om honom.. men men få hitta nån annan ;) skitunge ;)

Nu har jag iaf tagit ut färgen ut håret och ska bara vänta på att de ska torka!
nu ser de ut som  att hela håret är rött ist för typ brun&blondt!^^
Bilder kommer men lägger ut alla bilder från iPhonen för de är där jag tar alla :)
Middagen idag blev Ceasarsallad :-DD skitgott, speciellt om man gör den själv! Min familj har I

Ceasarsalladen
Färdiggrillad kyckling
Sånna där brödsaker ^^
parmesanost
& CCeasardressing :DD

Nu ska jag då sätta mig och läsa svenskaboken som jag sedan ska göra en recension på! De kommer gå jättebra...^^

Hejdå så länge // Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu