.

Holiday

Hooola sitter just nu på holiday med Diana och sjunger ;-) vi har gått in till byn och gått upp och ner för alla backar i byn hela dan^^ så nu blev vi trötta och satte oss här!
Vi skulle handla till hennes mamma men kortkoden funkade inte så nä de blev inget med de :-P men vi ska i te sitta här så länge till! Ska hem och lägga mig i min sköna säng och typ sova ;-)

Haha igår när vi skrev saker på isen så la sig Diana ner och gjorde en snöängel.. Då tappade hon sin mobil så den låg i snön typ 15 min... Och nu går de int att snacka i den om man inte dunkar den i väggen typ 3 ggr^^ kulkul :-)
När jag kommer hem ska jag nog mixa ihop lite outfits som jag kanske kommer använda i vår/sommar :--))
De här skulle ju vara en fashion blogg men för min del är de typ vardagen ;-) aja har väl int vant mig riktigt än.. De kommer nog snart!

Hej då hörs senare//Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu