.

Middagen

Tjennahhejsan!! Idag fyller jag ju år och har haft en underbar dag med mina fiiina vänner!! För en stund sen kom jag och Anna hem till mormor för att vi ska käka födelsedagsmiddag här:-) mormor va så gullig så hon frågade om Anna ville följa med:') så ja nu är vi här och hon ska även sova hos mig:-)
Ikväll börjar oxå "revange" en ny, tror jag, serie på nån kanal tror typ 3an eller nåt sånt?!
Idag fick vi en till uppgift i skolan... Eller rättare sagt 3 nya uppgifter:-((( vi ska välja en författare, läsa en bok som den har gjort, skriva om författaren, redovisa om den och göra en bokrecension.. Fyyyfan!!!! Sen har vi ju uppsats i no:n och engelskan och redovisa om nåt i so:n. Skolan är hemsk ibland och jag tror int att jag kommer få mer än E på nåt av de ändå:-/
Men nu ska vi fortsätta med läxan så vi hörs väl senare? //Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu