.

Miss you

Halla gutter og jenter ;-)
Japp de är typ de enda jag kan på norska!
De är väldigt dåligt kommenterat.. Inte kuul ;-)
Aja! Har käkat en toast.. De får vara middan idag! För jag orkar int äta!
Tänker på en person dag ut och dag in.. Fast man inte vågar säga vad man tycker om personen.. Eller inte vet vad man ska säga till den:-/
Nån mer som kanske känner igen sig..
De är så att man behöver smärtstillande ;-) men personen bor inte så nära mig.. Så de är riktigt svårt att veta vad man ska ta sig till!

Slutpratat om de? Ja tycker de ;-)
Kan skriva om att de är sjuuukt kallat här i Åre!! De går typ int att vara ute..! Eller de kan man ju, fast jag har frusit hela dan! Så jävla kallt i skolan så de är helt sjukt!


Ska gå och bädda ner mig och kolla på en film tror jag.. Men måste egentligen göra läxor.. Hmm svårt val!!;-)
Hejsveeeejsan// Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu