.

One Step at a time

Ligger i sängen och snackar med Tilde, pluggar och smsar:-) roligt värre!!
Har ni hört låten som står i rubriken?? Många har nog de! Den är gammal men grym !!! Älskar den! Jag Moa och em lyssnade på Jordin sparks igår när vi färgade håret lite random..;-) mysigt
Blev lite avis på Tilde när hon skrev att hon skulle få dom där skorna:'( jag vill ha dom vita som jag la ut för nån vecka sen!!! De är typ ett måste, int för jag vet när jag ska ha dom men ändå.. Dom är fett awesomet snygga ;D
Kan int skriva så mycket mer just nu men senare
//Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu