.

Råtta i vårt, nej?! mitt rum!

Har en äckligt stor och ful RÅTTA i mitt rum! Usch!
Vi har ringt sån här grej som ska komma och hämta den. Seriöst den är
lika lång som mitt lillfinger! Haha, skojjar med er.

Nu ska jag berätta precis som det är, min dumma katt ska mörda en underbart
söt liten mus. Och klarr inte av att låta honom göra det, så han blev lite skadad
på benet, trode inte att min katt skulle hoppa på honom igen men det gjorde han.
Så tog in han i mitt rum, och det funkade super eftersom när jag var liten hade jag
en hamterbur som han bor i just nu. Hoppas han blir bättre.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu