.

saknar Tilde!

Hejsan Tjoh, Gummisko! kom precis hem från lokalen, och den sista timmen va hur jävla tråkig som helst.. satt helt själv för alla hade typ dragit hem.. trist! och bussen var sen och de blåste kallt... de blev nog den oturen jag hade fredag den 13! MenMen! :P
sitter i min pyjamas och  har sjukligt ont i huvudet... förut hade jag ont i halsen oxå men de ick över efter en kopp oboy ;) mysmys

Grason Chance in my <3 säger jag bara!! han sjunger så jävla bra!!! min favvo låt med honom är "summertrain"
guuuush ni måste lyssna!

ska snart släpa mig till sängen och kanske sova.. eller smsa! hmm vi får se ;)

Men GoNatt såg ju att de va jag som skulle uppdatera bloggen imorrn för att tilde skulle vara barnvakt.. men jag ska ju även testa mina engendesignade skidor!! hoppas på att dom blev jävligt fina!!
Jag LOVAR att lägga in en bild på dom imorrn på lunchen eller nåt. De har ju kommit så jävla mkt puder dom senaste dagarna så jag ska väl köra sånt... om inte allt redan är uppkört som jag visserligen tror men de får ni veta imorrn :)

Byyebyeee // Matilda

så här ser dom eventuellt ut! med massa bilder på friendsen på vänster skida ;)



Söta Victor får stå för en bild oxå ;-*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu