.

Stockholms centralen!

Hej idag har jag lämnat små sötnosarna Tilde och Julia..:-// ville verkligen int åka men va tvungen eftersom jag har skola imorrn (måndag). Min vecka på Öland har vart underbar! Naturgodis varje dag..haha:')
Somsagt så sitter jag på centralstationen i Stockholm och väntar på mitt tåg som går 23.20 till Åre! Kommer fram imorrnbitti 07.05 och fe värsta är att mamma kommer tvinga mig till skolan.. Fyfan säger jag;-)
Jag har inte gjort ett skit sen tåget från Alvesta släppt av mig här.. Eller jo typ messat och pratat i phonen:-)) funderar på att köpa något på donken men vill i t lämna mina saker:-0 så jah, vad ska man göra?! Jag har ju iaf min mobil och dator. De blir skitbra hoppas jag! Igår färgade Tilde och Julia mitt hår rött.. Yay;:) Ne men de blev faktiskt ganska bra :-)) fast med lite mörkare slingor här och där!
Nu ska jag väl ta och leta reda på dedär tåget och sova om de går!

Bild på nya färgen då:-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu