.

Utskällning av Tilde ;-)

Hejsan hoppsan har fått utskällningar av lilla Tilde för att jag inte har skrivit nånting sen i förrgår ;-) och för att jag glömt skriva namn.. Hehe men om jag glömmer vet ni ju att de är jag eftersom Tilde alltid skriver namn ;-)

Aja idag har de vart snöstorm... Mysigt men kallt och har jätte mycket läxor första veckan :-(( vi ska typ skriva en massa uppsatser i No, engelska och sen ska vi redovisa nåt i So.. Dom värsta ämnena :-0

Men jag har ett problem.. Vi ska praoa vecka 16 och jag har ingen aning vart jag ska praoa! Jag och Moa tänkte på kolmården men vet int om vi har nånstans att bo.. Så om någon har ett eller fler förslag så är de bara att komentera, skulle vara jättegulligt!!:-)))

Nu ska jag typ plugga lite! Men uppdaterar under dagen:-)

Här kommer en bild på hur de ser ut utanför mitt hus just nu;-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu