.

With my sweetheart Emma!

Hellu!


Sitter nu i en underbart lite och mysig lägenhet här i stockholm! Emma duschar och jag passar då på att blogga. Idag har vi mest bara tagigt det lugnt eftersom jag är väldigt trött efter bussresan. IMorgon ska jag få följa med till hennes skola, sen efter skolan ska vi SHOPPA:D Kollade på lite kläder idag när vi var ute med hennes hund. Och det kommer följa med mig imorgon^^ Och nu får ni börja komenter på frågestunden.

Btw: kommer lägga upp ett inlägg om dom hetaste kärleks tipsen just nu!

hittade en bild på emmas dator när jag vr brunett! (saknar det inte!)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu