.

wordfeud :)

Tjerna tjoh! Har precis käka frukost och ska snart göra mig ordning för att dra mig ut i backen med Pappsen och syrran :P Jag har inte sett mina skidor ännu... Spänd tjej asså! som ni kanske förstog i de senaste inlägget så har jag ju gjort/Designat dom själv :DD

Men juste sitter även och spelar wordfeud.. nån mer av er som gör de? skriv gärna vad ni heter så kan vi spela mot varann :-))

Tycker faktiskt att de är ganska skojj.. men inte när man inte kommer på nåt att skriva :P
Medans jag lägger in en bild på skidorna så kan ni ju få se hur jag ser ut i skidbacken ;-) en färgglad typ!


men vi får höras senare, typ på lunchen eller nåt sånt!

//Matilda:)



Hihi så söt! ensolbuss i typ japan!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu