.

Är heemma nu!!


Hej har vart på byn en stund idag.. och fixat hemlisen som ni alla komemr få veta imorrn! kommer bli Awesome!
Och efter de gick jag hem till kusinen Helge och har kört Mw3 ända tills halv 9 typ! och vi snackade med syskonen som "inte är bra" på mw3..^^ eller..
haha ne, men de va faktiskt kul!
och jag blir så glad av att ni kommenterar.. även fast det inte är så många kommentarér än så börjar hela den här "bloggningsgrejen" kul :) Tack vare er! :'*


Idag på skolan så hade vi en ganska slapp dag! åkte skidor på idrotten :P fast de är lite onödigt eftersom vi bara har idrott i en timma.. och på den timman måste man klä på sig alla saker, gå upp till backen och då hinner man bara med typ 3-4 åk.. :'P

Men hurrni..
 Jag måste bli klar med min bokrecension..som skulle vart inne på fredag, men som tur är har vi en sån snäll svenskalärare så hon flyttade de till söndag ist :D
om en stund får ni dagens outfit.. om jag kommer ihåg att de ett sådant foto :P

/Matilda



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu